FAQ (Frequently Asked Questions) Aktualizace ze dne 1.11.2024
|
|
Obecná |
Ztratil jsem svůj mobilní telefon, co mám udělat?
|
V případě ztráty telefonu (SIM karty) kontaktujte pracovníky Zákaznického centra – VPN Family na čísle 972 111 333 a požádejte o blokaci SIM karty. SIM kartu můžete také zablokovat sami na OneNet Samoobsluze. Podmínkou je registrace na "OneNet Samoobsluze" Vodafone https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz/onsc/login
V pracovní deny následně zažádejte o vystavení nové SIM karty z důvodu ztráty / krádeže „Můj účet“ v části Zadání požadavku (zvolte typ požadavku: ztráta / krádež výměna SIM) nebo vaši žádost zašlete e-mailem na helpdesk@vpnfamily.cz. Za výměnu SIM karty je v tomto případě účtován poplatek dle ceníku VPN Family.
Duplicitní SIM lze také vyžádat na jakékoliv prodejně Vodafone. Taková SIM karta bude prázdná, bez čísla a neaktivní. Pro následnou aktivaci SIM karty je nutné kontaktovat Zákaznické centrum VPN Family (nahlásíte 19 místné výrobní číslo.
|
Výměna (ztráta, poškozená, jiná velikost, nefunkčnost) SIM |
Nerychlejším způsobem pro výměnu SIM karty je využití prodejny Vodafone, kde máte možnost zažádat o novou duplicitní SIM kartu tzv. V2 (korporátní). Následně nahlaste její výrobní číslo (ID) na našem Zákaznickém centru s požadavkem aktivace duplikátu SIM.
O výměnu SIM karty lze také požádat na portále VPN Family v sekci „ Můj účet“ v části Zadání požadavku (zvolte typ požadavku: ztráta/krádež výměna SIM) nebo vaši žádost zašlete e-mailem na helpdesk@vpnfamily.cz. Za výměnu SIM karty v těchto případech je účtován poplatek (balné a poštovné) dle ceníku VPN Family – Vodafone.
Naše rada: Před výměnou SIM karty si nezapomeňte zálohovat svoje kontakty !
Pro vyřízení požadavku uveďte:
- telefonní číslo (SIM karty), typ mobilu
- podrobný popis závady (jak se chyba projevuje, případná omezení)
- chybové hlášky mobilního přístroje/zařízení
- výrobní číslo SIM karty (14 místné číslo uvedené přímo na SIM kartě);
- lokalitu (místo, ulice, č. popisné), kde mobilní přístroj / SIM kartu používáte.
V případě že je SIM karta vadná (tzn. není blokovaná), lze zažádat o její výměnu zdarma. Výměna SIM karty z důvodu jejího mechanického poškození, ztráty, krádeže nebo z důvodu vašeho požadavku výměny za technologicky lepší SIM kartu je účtován poplatek (balné a poštovné) dle ceníku VPN Family – Vodafone. Nová SIM karta je zaslána doporučenou zásilkou na vámi uvedenou adresu. Poplatek je fakturován po odeslání SIM karty v následujícím vyúčtování za mobilní služby VPN Family. Nová SIM karta vám bude odeslána doporučenou zásilkou a poplatek vám bude naúčtován v následující faktuře za mobilní služby VPN Family. Původní SIM karta se nevrací a pro aktivaci nové SIM je nutné kontaktovat Zákaznické centrum VPN Family.
|
Jak získat přihlašovací údaje na web portál http://family.cdt.cz? |
Přihlašovací jméno a heslo obdržíte při samotné registraci do VPN Family prostřednictvím odkazu Nová registrace do VPN Family na úvodní stránce portálu VPN Family – Vodafone.
|
Co mám dělat při ztrátě přístupového hesla na web stránky VPN Family? |
Na úvodní přihlašovací stránce portálu VPN Family klikněte na políčko „Zapomněl jsem heslo“. Automaticky vám bude zasláno nové, na e-mailovou adresu uvedenou v registračních údajích. S každým požadavkem na vygenerování hesla je původní zrušeno a platí jen to poslední.
|
Bude každé číslo v rámci této Služby navázáno na samostatnou Smlouvu? |
Ke každému převedenému číslu do programu VPN Family, je vygenerována jedna smlouva v elektronické podobě.
|
Kolik rodinných příslušníků mohu celkem přihlásit do programu, tedy navázat na sebe – jako na zaměstnance? |
Do služby VPN Family v síti Vodafone si můžete objednat celkově až 12 telefonních čísel (hlasových a datových SIM karet/eSIM). Celkový počet hlasových a datových SIM karet se řídí Rámcovou smlouvou uzavřenou se společností Vodafone.
|
Pro koho je služba VPN Family určena? |
Mobilní hlasové a datové služby pod názvem „VPN Family“ jsou určeny výhradně pro zaměstnance Skupiny ČD, Správa železnic, státní organizace a TSS a jejich rodinné příslušníky jako zaměstnanecký program zaměstnavatele. Poskytovatelem programu VPN Family je ČD - Telematika a.s., poskytovateli uvedených služeb elektronických komunikací jsou Vodafone Czech Republic a.s. a O2 Czech Republic a.s., - na základě uzavřené Rámcové smlouvy v sítích těchto operátorů.
Zaměstnanecký program VPN Family je neveřejný a u každého zákazníka, zaměstnance, je při objednání mobilních služeb ověřováno, zda je zaměstnancem Skupiny ČD, SŽ a TSS.
|
Nabízíte i nějaké cenově zvýhodněné mobilní telefony? |
V rámci mimořádných nabídek uvedených na portálu VPN Family – Vodafone v sekcích partnerských e-shopů můžete uskutečnit nákup mobilního telefonu za zvýhodněných podmínek. Nabídky jsou však časově omezené a průběžně aktualizované. Doporučujeme sledovat novinky na portálu VPN Family.
Upozornění: zákazníkům, kteří jsou v prodlení s úhradou za služby VPN Family, se objednávky mobilních služeb dočasně pozastaví a ani e-shop VPN Family tudíž není dostupný.
|
Kde a jak si mohu objednat telefon za zvýhodněnou cenu s minimálním plněním (MP)? |
Dotovaný telefon se službou VPN Family nenabízíme. Telefonní přístroj za výhodnějších cenových podmínek si můžete objednat zde na portále v sekci E-Shopy, kde uvádíme aktuální nabídku obchodních partnerů zařazených do programu VPN Family a u kterých platí vlastní podmínky pro objednání nabízeného zboží.
|
Plánujete ve VPN Family nějaký Zaměstnanecký program (věrnostní program, dárky za získané body atd.), jako je tomu u jiných operátorů? |
Program VPN Family je sám o sobě Zaměstnanecký programem. Ceny za mobilní hlasové a datové služby jsou velmi výhodné a vy i vaše rodina využíváním služeb VPN Family výrazně ušetříte. Navíc pro naše zákazníky průběžně připravujeme různé soutěže a akce, o kterých vždy předem informujeme. Stačí pravidelně sledovat Novinky na portálu VPN Family.
|
Reklamace |
Kam se obrátit při nejasnostech v měsíčním vyúčtování, případně s uplatněním reklamace? |
Při dotazu k faktuře nebo při reklamaci vyúčtování služeb VPN Family postupujte následovně:
Reklamaci nebo dotaz vždy podejte písemně na portálu v sekci Můj účet v části Zadaní požadavku nebo e-mailem na helpdesk@vpnfamily.cz, případně zašlete poštou na korespondenční adresu Zákaznického centra. Osoba oprávněná podat reklamaci je pouze Uživatel, který má s námi uzavřenou smlouvu o poskytování Služeb dle Všeobecných obchodních podmínek VPN Family. Uveďte vždy své jméno, příjmení, číslo objednávky nebo číslo faktury a číslo mobilního telefonu, které je předmětem reklamace. Stručně popište důvod vaší reklamace. Reklamace je z naší strany vyřešena do 30 dnů od převzetí reklamace. Další podrobnosti naleznete v Reklamačním řádu VPN Family. Podání reklamace nemá vliv na splatnost vyúčtování za služby. Faktura musí být uhrazena v plné výši. Reklamace mobilních přístrojů a jejich příslušenství uplatňujte přímo u vašeho prodejce. Při reklamaci zboží zakoupeného v e-shopu VPN Family postupujte podle podmínek Reklamačního řádu konkrétního e-shopu. ČD Telematika a.s. tento typ reklamací neřeší.
|
Jaký je postup v případě nesouhlasu s vyřízením reklamace? |
Nesouhlas s vyřízením vaší reklamace můžete zadat na portálu VPN Family v sekci „Můj účet“ - Zadání požadavku, prostřednictvím e-mailu na adresu: helpdesk@vpnfamily.cz, případně zaslat poštou na adresu Zákaznického centra. Důležité je, abyste vždy uvedli důvod vašeho nesouhlasu, popis situace, eventuálně číslo faktury, kterou jste reklamovali.
|
Co mám dělat v případě poruchy nabízených telefonů z e-shopů? |
V případě poruch nebo jiné reklamace zboží zakoupeného v e-shopech (mobilu, HW a ostatních produktů) postupujte dle Reklamačního řádu konkrétního e-shopu, u kterého jste nákup realizoval. Zákaznické centrum VPN Family neřeší a ani nemůže ovlivnit vzniklou reklamaci. Vždy se obracejte na kontakty uvedené v jednotlivých e-shopech a řiďte se podmínkami uvedenými v Reklamačních řádech!
Zpět
|
Objednávky |
Obdržel jsem SIM VPN Family – Vodafone a je neaktivní. Kdy bude aktivní? Kdy z ní mohu volat a posílat SMS? |
Pokud jste požádal o novou SIM kartu, měla by být aktivní již při převzetí zásilky na poště (Vodafone ji aktivuje do dvou pracovních dnů od odeslání). V případě interní portace čísla z portálu VPN Family – O2 do programu VPN Family – Vodafone, která je do 10 dnů. U klasické portace čísla od O2, bude převod trvat 10 dnů od přijetí výpovědi. V tomto případě je nová SIM karta aktivní až po dokončení převodu. Dokončení převodu je oznámeno formou SMS.
|
Kolik zaplatím za doručení SIM karet? Platím za každou objednanou SIM kartu zvlášť? Bude každá SIM karta doručena samostatně? |
Objednání a doručení nové SIM karty VPN Family – Vodafone je pro vás bezplatné. Každá jednotlivá objednávka SIM karty/karet učiněná v jednom kalendářním dni tvoří jednu zásilku. Zadáte-li pro každou objednávku různou adresu doručení - místo předání, budou objednávky vyřízeny samostatně dle vašeho požadavku. Pouze v případě, že žádáte o zaslání nové SIM karty z důvodu její ztráty nebo krádeže, případně ukončíte využívání služeb VPN Family a vaše SIM bude převedena na dobíjecí SIM kartu Vodafone, je vám účtován poplatek dle ceníku služeb VPN Family – Vodafone.
|
Co je to OKU a k čemu slouží? |
Slouží k ověření zákazníka u operátora a musí být od 1. 4. 2020 součástí žádosti o přenos telefonního čísla. OKU uvádí vždy každý operátor k vašemu telefonnímu číslu. S OKU a tel. číslem je možno portovat k novému poskytovateli s jeho souhlasem a potvrzením už do 3 pracovních dnů (za předpokladu, že okamžitě máte novou SIM kartu od nového poskytovatele (problém s doručení SIM karty).
|
Je mé telefonní číslo v programu VPN Family – Vodafone dále přenositelné pro případ ukončení této služby? |
Telefonní číslo, které využíváte v programu VPN Family, můžete vlastnit i po ukončení našeho zaměstnaneckého programu. Požadavek na ukončení služby VPN Family – Vodafone zadáte prostřednictvím portálu VPN Family – Vodafone v sekci Můj účet, v části Zrušit službu.
|
V současné době mám uzavřenou smlouvu s T-Mobile/ O2 na dva roky, mohu přejít k VPN Family? |
Smlouva se stávajícím operátorem je pro vás závazná a tudíž musíte počkat na její ukončení, nebo se pokusit o její ukončení dohodou. V případě, že máte platnou smlouvu na dobu určitou u operátora O2 je možné převést telefonní číslo pod VPN Family – O2. Doporučujeme pečlivě projít podmínky ukončení vaší stávající smlouvy a postup si ověřit přímo u operátora (kontaktujte zákaznickou linku nebo obchodního zástupce operátora -prodejnu). Po ukončení vaší stávající smlouvy samozřejmě můžete přejít k VPN Family. Po převedení tel. čísla pod VPN Family – O2 můžete zažádat o tzv. interní portaci do VPN Family – Vodafone.
|
Je možné přecházet z dobíjecích karet od Vodafone, T- Mobile nebo O2 k VPN Family? |
Ano, je možné převést předplacené karty Vodafone, T- Mobile a O2 na tarifní (paušální) služeb VPN Family – Vodafone.
Upozornění: Zbylé kredity od původních operátorů není možné k VPN Family převést ani přeúčtovat. Z tohoto důvodu doporučujeme váš původní kredit spotřebovat ještě před převodem SIM do programu VPN Family. Zároveň je však nutné zachovat plusový stav kreditu, v opačném případě přenos čísla neproběhne a Vaše žádost bude ze strany původního operátora zamítnuta.
Naše rada: Převádějte předplacenou dobíjecí kartu s minimálním kreditem 10 Kč.
|
Je možné přejít z VPN Family – O2 k VPN Family – Vodafone? Jak mám postupovat? |
Na portálu VPN Family – O2 zadáte požadavek na převod SIM v sekci Můj účet/Aktivované služby/ Převést SIM do programu VPN Family – Vodafone. Zvolíte požadovaný tarif a vyberete doplňkové služby, volbu potvrdíte. Jakmile odsouhlasíte požadavek spolu se smluvními podmínkami, dojde k vygenerování č. smlouvy v elektronické podobě.
|
Zůstane mi při přechodu od jiného operátora mé současné číslo? (portace čísla)? |
Ano, vaše současné telefonní číslo vám zůstane. Přenos čísel od jiného operátora pro využívání služeb VPN Family se řídí standardními mechanismy přenosu čísel mezi mobilními operátory. Nastavení jednotlivých služeb k telefonnímu/datovému číslu proběhne na základě vaší objednávky zadané na portálu VPN Family – Vodafone.
|
Je možné převést telefonní číslo na jiného uživatele VPN Family? |
Ano, telefonní číslo lze převádět mezi uživateli VPN Family. Bližší informace naleznete zde.
|
Lze převést tel. číslo mezi VPN Family Vodafone a VPN Family O2? |
Ano, máte možnost převádět svá tel. čísla mezi VPN Family Vodafone a VPN Family O2, aniž by, jste museli opustit program VPN Family. Bližší informace o přenosu tel. čísla v rámci VPN Family, tzv. Interní portaci, naleznete v sekci Objednávky.
|
Služby a ceny |
S jakými službami v rámci VPN Family pro mobilní hlasové služby mohu při zřízení počítat? |
Pokud neupřesníte/nezměníte nastavení služeb v objednávce sami, základní přednastavení služeb ve VPN Family obsahuje tyto služby :
- hlasová služba (volání)
- aktivní MMS/SMS
- povolené platební transakce (audiotextových služeb a prémiových SMS)
- OneNet Roaming EU & World
- blokovaný přístup na internet
- blokace hlasové schránky
- zasílání SMS o zmeškaném hovoru.
- při volbě tarifu - "Šetřím" balíček obsahuje 20 min. volání do všech sítí, 20 SMS a 100 MB bez dokupů.
Od 1.11.2015 dodáváme při zřizování služby VPN Family – Vodafone SIM karty velikosti 3 v 1 - Standardní, Micro i Nano SIM nebo i eSIM.
|
Kde a jak žádat o změnu nastavení služeb nebo přechod mezi jednotlivými tarify? |
Změnu tarifu do 25 dne v měsíci. Nastavení doplňkových služeb si snadno provedete sami přímo na portálu VPN Family v sekci „Můj účet“ - Aktivované služby – pro dané telefonní číslo. Podrobný elektronický účet je standardně aktivován k vašemu číslu. Vybrané změny v nastavení služeb a ověření nastavení je možné realizovat po registraci také v OneNet Samoobsluze na https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz/onsc/login).
|
Je možné ve VPN Family měnit nastavené tarify - 7kačka/ Šetřím/ Začínám / Volám / Povídám si ? |
Ano, tarif (hlasový i datový) si můžete měnit libovolně dle vašich potřeb. Požadavek na změnu vašeho stávajícího tarifu můžete zadat na portálu VPN Family v sekci „ Můj účet“ - Aktivované služby. Nový tarif bude aktivní od následujícího kalendářního měsíce po zadání požadavku. Požadavek na změnu tarifu akceptujeme do 25. dne stávajícího kalendářního měsíce. Vyřízení žádostí podaných později nemůžeme garantovat.
|
Nabízíte nějaké neomezené tarify? |
Zákazníkům VPN Family – Vodafone nabízíme neomezený hlasový tarif "Povídám si" . S tarifem "Povídám si" můžete neomezeně volat a posílat SMS zprávy v rámci celé ČR. Požadavek na změnu tarifu můžete provést kdykoliv v průběhu měsíce, nejpozději však do 25. dne v měsíci. Nový tarif bude aktivní od následujícího kalendářního měsíce po zadání požadavku. Minimální doba aktivované služby je jeden měsíc. O změnu tarifu můžete požádat zde
|
Mohu volat v rámci neomezeného tarifu na informační linky 1180, 1188 a na tzv. barevné linky začínající na číslo 81 nebo 84? |
NE nemůžete. Volání na informační linky 1180, 1188 a na barevné linky nespadá do měsíčního paušálu, ale je zpoplatněno dle platného ceníku operátora Vodafone Czech Republic a. s.
|
V čem je VPN Family – Vodafone výhodnější? |
Program VPN Family – Vodafone nabízí výhodnější ceny hovorného i datových služeb se zaměřením na širokou cílovou skupinu uživatelů. Zákazník VPNF Vodafone, má zároveň přístup do OneNet samoobsluhy spol. Vodafone.
|
Je pro mne výhodnější VPN Family – Vodafone i když více volám na drážní telefonní čísla? |
Volání z čísla využívající službu VPN Family – Vodafone na služební mobilní telefon je účtován jako hovor do ostatních sítí dle ceníku. Pro porovnání dosavadních výdajů za využití hlasových služeb, doporučujeme využít tzv. kalkulačku cen, která je k dispozici na portálu VPN Family.
|
Co je to OneNet Samoobsluha a jak ji mohu využívat? |
Zde můžete průběžně sledovat množství provolaných minut, SMS, případně aktuální hodnotu FUP a jiné čerpání služeb podle vašeho nastavení. Podrobné informace o množství a ceně čerpaných služeb naleznete samozřejmě ve vyúčtování služeb - na portálu VPN Family – Vodafone.
|
Při objednávce nové služby VPN Family – Vodafone (SIM karty) jsem si zvolil i datový tarif. Bude datový tarif po aktivaci mého nového čísla ihned aktivní? |
Ano, vybraný datový tarif bude k dispozici ihned po aktivaci nového čísla. Upozornění: Společnost Vodafone účtuje za aktivní datový tarif vždy plnou výši paušálního poplatku, i když je tarif aktivní pouze část zúčtovacího období.
|
Kdy se mohu připojit, pokud jsem požádal o jeden z vámi nabízených datových tarifů? |
Možnost bezpečného využití datového tarifu v rámci paušálního poplatku nastává po zaslání aktivační SMS zprávy od společnosti Vodafone nebo po doručení potvrzovacího e-mailu od VPN Family. Do této doby je účtována cena za přenos dat podle původního nastavení a dle Ceníku VPN Family. Datová služba se účtuje vždy za celý kalendářní měsíc jako jednorázová úhrada za objednaný datový balíček - nepočítá se poměrově na dny. Požadujete-li změnu stávajícího datového tarifu, je vám nastaven na základě vaší žádosti zadané na portálu VPN Family vždy od prvního dne následujícího kalendářního měsíce. Objednávku na změnu datového tarifu akceptujeme pouze do 25. dne stávajícího kalendářního měsíce. Vyřízení žádostí podaných později nemůžeme garantovat. Trváte-li na změně datového tarifu, v jednom měsíci je vám účtován původní a také nový datový tarif samostatně dle Ceníku VPN Family – Vodafone.
Mohu u datových služeb s FUP využít dokupy dat?
ANO, můžete. výhodou dokupů je, že máte zvolenou rezervu dat v záloze, a při jejím nečerpání vám je neúčtujeme. Nastavení dokupů můžete provést kdykoliv v průběhu měsíce (max. 3x). Dokupy najdete v tabulce „ Aktivace / deaktivace doplňkových služeb“. Podmínkou je, že musíte mít nastavený základní datový tarif (50 MB - 30 GB). Ke zpracování požadavku dojde do tří pracovních dnů. Počet dokupů zůstává aktivní do další změny.
Po zvolení datového tarifu se ve spodní části tabulky objeví jednotlivé řádky s „Bez dokupu dat" a „Dokup dat xy, počet 1" (volba 1-5). Nevyberete-li dokupy, zůstane zaškrtnutý řádek „Bez dokupu dat“. Požadujete-li dokupy, zaškrtněte požadovaný počet a „Odešlete žádost“.V případě požadavku o snížení/zrušení dokupů lze stav snížit pouze dle počtů aktuálně nezapočatých dokupů (aktuální stav a čerpání dat najdete ve Vašem OneNet účtu). Změnu počtu dokupů doporučujeme provádět na začátku měsíce.
|
S jakými parametry poskytujete datové mobilní služby? |
Datové mobilní Služby umožňují připojení 24 hodin denně k internetu jak v mobilu tak i k PC/notebooku a to za pomocí technologií GPRS/EDGE/UMTS//LTE a 5G. Rychlost připojení je negarantovaná a její hodnota je až několik Mbps dle místa aktuálního pobytu. Připojení k vašemu notebooku či stolnímu PC je možné přes vhodné rozhraní (mobilním telefonem, Bluetooth nebo datovým kabelem, PCMCIA kartou, PCI kartou, externím USB modemem…). Pro datové přenosy je uplatněn FUP (Fair User Policy) od 50 MB do 30 GB (limitní hodnota FUP je čerpána v závislosti na využití datových služeb zákazníkem pro celý kalendářní měsíc) dle zvoleného datového balíčku. Poplatky za datové služby jsou stanoveny v Ceníku poskytovaných Služeb VPN Family. Dokumenty s dalším popisem datových služeb naleznete v části „Soubory ke stažení“ – Popis podmínek FUP pro VPN Family.
|
Je možné využít Mobilní Internetové Služby VPN Family – Vodafone v zahraničí? |
Ano, využití této služby je možné, ale upozorňujeme, že cena za tuto službu (datový roaming) v zahraničí bude účtována dle ceníku Vodafone. Cena služeb uvedených v Ceníku poskytovaných služeb VPN Family obsahuje ceny vnitrostátních služeb (na území České republiky) poskytovaných prostřednictvím operátora Vodafone. Pro krátkodobé využití datové služby / připojení v zahraničí doporučujeme na portálu VPN Family v sekci Můj účet – aktivované služby aktivovat „ Vodafone Roaming na den“, se kterým za denní poplatek 69 Kč (při využití datového nebo hlasového roamingu v daném dni) volat, posílat SMS a být připojený k internetu za ceny totožné se svým domácím tarifem po celé Evropě (Zóna 1). Roaming se počítá za dny, kdy využijete volání (odchozí i příchozí), SMS, MMS a data v zahraničí. Volání ze zahraničí se účtuje podle ceníkových cen operátora Vodafone. Služba „Vodafone Roaming na den“ obsahuje 100 MB dat/den. Neplatíte žádné spojovací poplatky (ani zpětně). Příchozí hovory a SMS jsou zdarma. Hovor je účtován po první provolané minutě a poté je účtován po vteřinách. K roamingu musíte mít vždy aktivní datový tarif využívaný v tuzemsku (službu nelze jinak aktivovat).
|
Mám možnost průběžně sledovat počet provolaných minut a zaslaných SMS? Mohu si někde kontrolovat hodnotu čerpání FUP? |
Při vaši registraci v "OneNet Samoobsluze" a vytvoření účtu na https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz/onsc/login, můžete průběžně sledovat množství provolaných minut, SMS, případně aktuální hodnotu FUP a jiné čerpání služeb podle vašeho nastavení. Podrobné informace o množství a ceně čerpaných služeb naleznete samozřejmě ve vyúčtování služeb - na portálu VPN Family – Vodafone.
|
Mám možnost nastavit určitou maximální výši provolané částky (omezení pro děti)? Mohu nastavit maximální výši provolané částky tak, aby po dosažení této částky mohl účastník hovory pouze přijímat? |
Na portále VPN Family – Vodafone můžete využít službu "Omezit volání na vybraná čísla". Tím zablokujete veškerá odchozí volání, s výjimkou Vámi povolených čísel. Pokud vyberete tuto volbu bez zadání povolených čísel, půjde v telefonu pouze přijímat hovory, odesílat SMS/MMS a volat jen na tísňové linky. Pozor, tímto nedojde k automatické blokaci prémiových služeb!
|
Jaká je cena volání do VPN FAMILY z ostatních sítí? |
Cena volání je vždy stanovena ceníkem příslušného operátora, a to jako volání do mobilní sítě Vodafone. Vzájemné volání mezi telefonními čísly se službou VPN Family – Vodafone a VPN Family – O2, se řídí cenami volání do ostatních sítí, jedná se o volání mezi operátory (O2<->Vodafone).
|
Jak převedu svůj tarif u Vodafone (předplacenou kartu vedenou u Vodafone na své rodné číslo) na tarif VPN Family – Vodafone? |
Na portálu http://family.cdt.cz vyplňte v sekci Objednávky objednávku služeb. Zvolte „Mám dobíjecí kartu Vodafone a chci přejít do VPN Family“ a doplňte všechny požadované údaje uvedené na webovém formuláři. Pro převod musíte znát telefonní číslo a číslo SIM karty. Toto číslo naleznete přímo na zadní straně SIM karty. Opište jej pečlivě do příslušného pole formuláře. Nezapomeňte upřesnit nastavení všech dalších služeb, které chcete využívat jako např. internet v mobilu, roaming a další volby. Je-li dobíjecí karta anonymní (není evidována na konkrétní jméno), je nutno nejprve požádat přímo společnost Vodafone o registraci na vaše jméno (jméno zaměstnance = registrovaného uživatele). Následně může být převedena k VPN Family – Vodafone.
|
Mám tarif u jiného operátora a využívám službu GSM Banking. Bude možné po přechodu k VPN Family tuto službu i nadále využívat? |
Služba GSM Banking je službou vaší banky. Pro zprovoznění je nutné, aby vaše banka nahrála na SIM kartu příslušnou aplikaci pro GSM Banking. SIM karta pro VPN Family službu je dodávána s bankovním PIN a PUK kódem.
|
Bude mi se službou VPN Family – Vodafone fungovat zasílání informačních SMS zpráv na můj mobilní telefon o doručení nového e-mailu do mé soukromé schránky? |
Ano, služba SMS Email je dostupná i pro zákazníky našeho programu. Požadavek o aktivaci služby můžete zadat prostřednictvím portálu VPN Family.
|
Jak je to s odečítáním volných minut při volání z firemního telefonu na číslo VPN Family? |
Volání ze služebního telefonu na jakýkoliv neslužební číslo (tzn. i na telefonní čísla VPN Family) se řídí příslušnými interními pokyny dané společnosti (vašeho zaměstnavatele). Obecně však platí, že do tzv. „firemního limitu volání“ se započítávají veškerá volání (hovory) daného zaměstnance, tzn. nerozlišuje se služební a soukromé volání. Upozornění: Volání z čísla využívající službu VPN Family – Vodafone na služební mobilní telefon je účtován jako hovor do ostatních sítí. Telefonní čísla VPN Family – Vodafone nejsou součástí VPN sítě Skupiny ČD (mobilní O2 + pevná 972 xxx xxx).
|
Lze pro VPN Family využít služební mobil? Jak se v tomto případě provede účtování? |
Do služebního mobilu – telefonního přístroje, který vám váš zaměstnavatel poskytl jako pracovní nástroj k plnění pracovních úkolů - je možné vložit SIM kartu na které jsou nastaveny služby VPN Family – Vodafone a využívat tak služeb VPN Family. Je třeba si však uvědomit, že telefonní přístroj je majetkem vašeho zaměstnavatele a není určen k soukromým účelům, pokud není s vaším zaměstnavatelem dohodnuto jinak. Je nutno dodržovat podmínky příslušné společnosti, která uvedený telefon zaměstnanci přidělila. Pokud se jedná o převod služební SIM karty (tzn. převod služebního telefonního čísla na soukromé telefonní číslo) do VPN Family, je nutný souhlas vašeho zaměstnavatele se změnou vlastníka SIM / telefonního čísla. Jakmile se se stanete vlastníkem SIM karty (zaměstnavatel je zákazníkem společnosti O2), lze převést telefonní číslo do VPN Family – Vodafone, a to uskutečněním objednávky na portálu VPN Family. Účtování služeb VPN Family se řídí ceníkem pro služby VPN Family.
|
Co mi umožní služba „Volej NONSTOP“ v síti Vodafone? Kde a jak si službu aktivuji? |
Služba Vám umožňuje neomezené volání v celé síti Vodafone + 60 volných minut pro volání do pevných sítí v ČR.
Službu si objednáte na portálu v sekci „ Můj účet“ - Aktivované služby pro vámi požadovaná telefonní čísla. Cena Služby je zpoplatněna dle Ceníku VPN Family. Služba je aktivována vždy od prvního dne následujícího kalendářního měsíce. Objednávku služby lze zadat v průběhu celého měsíce. Změnu nastavení od prvního dne následujícího měsíce garantujeme ale pouze u objednávek, které jsou zadány do 25. dne ve stávajícím měsíci.
Upozornění: Volání do sítě virtuálních operátorů je zpoplatněno jako volání do sítě jiného operátora (ostatních sítí).
|
Mohu používat se službou VPN Family – Vodafone internetové bankovnictví? |
Ano, internetové bankovnictví můžete využívat i se službou VPN Family.
|
Ukončení služby |
Jak mohu vypovědět smlouvu se stávajícím operátorem? |
Obraťte se přímo na nového operátora / poskytovatele mobilních služeb a zeptejte se na podmínky a průběh portace. Budete-li požadovat své stávající telefonní číslo, tedy přenést jej do VPN Family, využijte vaše tzv. OKU číslo, které vám operátor je povinen předat (nemáte-li jej, vyžádejte si jej u něj). Následně si na portálu VPN Family zadejte objednávku do služeb VPN Family.
|
Jsem ve VPN Family vázán časovou lhůtou? Hrozí mi nějaké sankce při výpovědi této služby? |
Smlouva se sjednává na dobu neurčitou s možností jejího ukončení 30 dnů, které jsou stanoveny v odstavci 5 – Doba plnění a zánik smlouvy ve Všeobecných obchodních podmínkách. Žádné finanční ani jiné sankce za ukončení smlouvy nejsou uplatňovány.
|
|
|
Mohu platit fakturu trvalým příkazem z bankovního účtu? Mohu hradit fakturu i po částech? |
Hradit fakturu za služby VPN Family trvalým příkazem nepovolujeme! Částky plateb jsou každý měsíc jiné dle voláni. Každé vyúčtování za uzavřené zúčtovací období má unikátní variabilní symbol (je shodný s číslem faktury) a i hrazená částka může být pokaždé v jiné výši a trvalý příkaz by bylo nutné při každé platbě upravovat. Není ani přípustné hradit celkovou částku faktury po částech (za jednotlivá čísla). Dílčí platby nejsou automaticky přiřazeny k vašim platbám a došlo by k nedoplatkům za vámi využívané služby.
|
Budu mít k dispozici měsíční přehled o provolaných částkách za jednotlivé telefony v rámci VPN Family nebo pouze přehled sumární? |
Pravidelné měsíční vyúčtování VPN Family služeb obsahuje sumární "fakturu" - celkové vyúčtování služeb za uzavřené zúčtovací období, "Souhrnný účet" s popisem vyúčtování služeb a poplatků za konkrétní aktivované telefonní číslo a podrobný "Výpis hovorů" za každé telefonní číslo zvlášť - kompletní přehled všech uskutečněných hovorů / využitých služeb. Všechny dokumenty k vyúčtování služeb jsou pro vás v elektronické podobě kdykoliv k dispozici na portálu v sekci Můj účet – Fakturace. Budete-li si přát posílat fakturu poštou na vámi zadanou adresu, bude vám tato služba zpoplatněna dle aktuálního „Ceníku poskytovaných služeb VPN Family – Vodafone“. Další užitečné informace k vyúčtování služeb VPN Family naleznete v průvodci vyúčtováním – Vzorová faktura s vysvětlivkami.
|
Je možné informovat rodinné příslušníky o provolaných částkách ve VPN Family? |
Ano, vytvořili jsme pro vás aplikaci Rozúčtování, prostřednictvím které můžete odeslat informační e-mail a/nebo SMS o výši fakturace majitelům jednotlivých telefonních čísel. Podmínky a více informací s návodem pro nastavení Rozúčtování naleznete zde.
|
Jaká je splatnost faktury? |
Standardní splatnost faktury je 14 dnů od data vystavení. Přesné datum splatnosti je vždy uvedeno na fakturačním dokladu. Uhrazení faktury potvrzujeme na vámi zadaný e-mail z registračních údajů. Na nedodržení termínu splatnosti faktury budete upozorněni SMS zprávou.
|
Mám nastavené inkaso pro platby za služby VPN Family – O2. Nově jsem si zřídil i služby VPN Family – Vodafone. Co musím udělat, abych platil inkasem i za VPN Family – Vodafone? |
Data, která jste zadal na portále VPN Family – O2 v souvislosti s inkasní platbou, jsou automaticky převedena i na portál VPN Family – Vodafone.
|
Budete mne informovat o vystavení faktury a termínu splatnosti faktury? |
Ano, o vystavení faktury za uzavřené období informujeme SMS zprávou na váš kontaktní telefon a vámi zadanou e-mailovou adresu. Notifikace obsahuje částku k úhradě, číslo účtu pro platbu a variabilní symbol. Ve stejnou dobu je na portálu VPN Family umístěna faktura – vše naleznete v sekci „ Můj účet“ - Fakturace.
|
Je možné platit fakturu stržením provolané částky z výplaty? |
Ne není to možné. Nejpohodlnější způsob úhrady služeb VPN Family je zavedení inkasní platby. Udělíte-li souhlas vaší bance k inkasu, bude vám fakturovaná částka za služby VPN Family automaticky stržena přímo z vašeho bankovního účtu. Doporučujeme nastavit inkasní limit pro vaši platbu. Budete si jisti, že částka stržená z vašeho účtu nepřesáhne vámi stanovený limit. Podrobnosti a podmínky zavedení inkasní platby naleznete na portálu v sekci „ Můj účet“ - Inkasní platba.
|
Můžu platit složenkou? |
Ano, pokud jste si tento způsob platby zvolili na portálu VPN Family. Složenka s předvyplněnými platebními údaji je zasílána s papírovou fakturou. V případě, že si chcete tuto možnost zvolit dodatečně, přihlaste se na portálu VPN Family a objednejte si zasílání složenek/ papírové faktury zaškrtnutím příslušného políčka v sekci „ Můj účet“ - Aktivované služby. Fakturační adresa může být odlišná od registrační adresy (adresy trvalého bydliště). Adresy zadáte nebo upravíte na portále VPN Family v sekci „ Můj účet“ – Změny v registraci. Za zasílání složenky a papírové faktury účtujeme poplatek dle platného ceníku VPN Family- Vodafone.
Fakturu za využité služby VPN Family můžete uhradit i tak, že vypíšete požadované údaje (bankovní účet, variabilní, konstantní a specifický symbol, částku, jméno a adresu plátce a adresáta) na složenku typu A (k dispozici na všech pobočkách České pošty) a částku zašlete na účet Poskytovatele programu VPN Family.
|
Co se stane, když zapomenu uhradit fakturu za využité služby u VPN Family? |
Pokud se dostanete do prodlení s úhradou částky za využívání služeb VPN Family, obdržíte SMS zprávu s žádostí o kontrolu provedení platby, zejména správnost variabilního symbolu platby. Nebude-li platba uhrazena po tomto upozornění, zasíláme další SMS zprávu a zároveň odesíláme písemnou upomínku – obyčejnou listovní zásilkou. Poslední upomínku před omezením mobilních hlasových a datových služeb z důvodu neuhrazení vyúčtování zasíláme doporučenou poštou. Zasílání upomínek je zpoplatněno dle ceníku dle ceníku VPN Family – Vodafone. Při opakovaném neuhrazení fakturované částky bude služba VPN Family vypovězena z důvodu neplacení služeb dle všeobecných obchodních podmínek (ověřit). Celková dlužná částka bude postoupena k vymáhání externí společnosti pro vymáhání pohledávek, k právnímu vymáhání, eventuálně k exekuci. Aktuální stav vašich závazků - uhrazení či neuhrazení vaší faktury - naleznete na portálu v sekci „Můj účet“ - Elektronický účet. Upozorňujeme, že na portálu VPN Family zveřejňujeme seznam dlužníků.
|
Technické |
Co mám dělat v případě poruchy zakoupeného telefonu z partnerských e-shopů? |
V případě poruch nebo jiné reklamace jakéhokoliv zboží zakoupeného v e-shopech (včetně mobilního přístroje) postupujte dle pravidel Reklamačního řádu konkrétního e-shopu, u kterého jste nákup realizovali. Využijte kontakty uvedené u jednotlivých e-shopů. Zákaznické centrum VPN Family neřeší a nemůže ovlivnit řešení reklamace.
|
Jak garantujete kvalitu sítě. Co když třeba u mé chaty na venkově vypadne teoreticky na týden vysílač BTS a já tam budu bez signálu? Vrátíte mi poměrnou část paušálu? |
Za kvalitu pokrytí sítí pro mobilní hlasové a datové služby je odpovědný operátor Vodafone. Poskytovatel VPN Family služby (ČD Telematika) nemá možnost jakkoliv kvalitu sítě bezprostředně ovlivnit.
|
Při přechodu na službu VPN Family – Vodafone u mě došlo k přerušení služby. Jaký to mělo důvod a jak dlouho může tento výpadek trvat? |
Tato úprava může trvat od několika minut až po několik hodin v závislosti na množství probíhajících převodů a úprav na ústřednách a samotném technickém řešení operátora. Operátoři ve většině případů přechod realizují v době od 00:00 hod do 06:00 hod. Při portaci telefonního čísla - změně operátora - může také dojít k problému při prvním přihlášení SIM karty/ telefonního čísla do sítě nového operátora. Doporučujeme proto po převodu telefonního čísla v mobilním telefonu nastavit manuálně vyhledání sítě operátora (Vodafone) eventuálně mobil vypnout a znovu cca po 10 sec zapnout.[/vice]
|
Kdo mi obecně poradí ve věci datových záležitostí, internetu, nastavení mých profilů v mobilu, vhodného hardware, a podobně? Kdo mi poradí, jak si mám nastavit datovou službu v mobilu, internet přes modem, různé profily na mobilu? |
Postupy pro nastavení zařízení (mobilní telefon, modem, PC, notebook, tablet apod.) najdete v manuálech a uživatelských příručkách dodávaných k uvedenému zařízení. Pokud je nemáte v papírové podobě, naleznete je ve většině případů v elektronické podobě na oficiálních internetových stránkách výrobců zařízení. Vzhledem k velké variabilitě zařízení není Zákaznické centrum VPN Family (HelpDesk) technicky ani znalostně vybaven pro zajištění této odborné podpory.
|
Může být nefunkčnost mobilů/přístroje způsobena SIM kartou ? |
Pokud je přístroj stále nefunkční, vyzkoušejte SIM kartu v jiném mobilním přístroji. Pokud je SIM karta nefunkční i v jiném mobilu, je potřeba prověřit její technický stav, popřípadě ji vyměnit za novou. O prověření či výměnu SIM karty zažádejte na VPN Family Portále v sekci „Můj účet" v části Zadání požadavku (zvolte typ požadavku: ztráta / krádež výměna SIM) nebo vaši žádost zašlete e-mailem na helpdesk@vpnfamily.cz. Nejčastěji bývá problém v mobilu (zaseklá aplikace a jiné). Doporučujeme nejprve mobil vypnout (aspoň na 30 sec), vyndat a zandat baterii (je-li možno) případně vyčistit SIM kartu a opět zapnout.
Pro vyřízení požadavku uveďte:
- telefonní číslo a typ mobilu
- podrobný popis závady (jak se chyba projevuje, případná omezení)
- chybové hlášky mobilního přístroje/zařízení
- výrobní číslo SIM karty (14 místné číslo uvedené přímo na SIM kartě);
- lokalitu (místo, ulice, č. popisné), kde mobilní přístroj / SIM kartu používáte.
V případě že je SIM karta vadná (tzn. není blokovaná), lze zažádat o její výměnu zdarma. Výměna SIM karty z důvodu jejího mechanického poškození, ztráty, krádeže nebo z důvodu vašeho požadavku výměny za technologicky lepší SIM kartu je účtován poplatek (balné a poštovné) dle ceníku VPN Family – Vodafone. Nová SIM karta je zaslána doporučenou zásilkou na vámi uvedenou adresu. Poplatek je fakturován po odeslání SIM karty v následujícím vyúčtování za mobilní služby VPN Family. Původní SIM karty se nevrací a novou SIM kartu aktivuje Zákaznické centrum VPN Family.
|
Bydlím v pohraničí a stává se mi, že volám nebo datuji přes zahraničí a potom platím více! Co s tím? |
Jedná-li se o stát v EU (sousední státy s ČR), platíte za voláním i za data stejně při volání do ČR jako doposud. Jde-li o zemí mimo EU tak vám doporučujeme zrušit si nastavení automatického vyhledávání dostupné mobilní sítě na vašem mobilním telefonu a nastavit manuální (ruční) volbu sítě cíleného operátora. Při výjezdu do zahraničí je pak nutné zvolit konkrétní síť operátora, kterou budete v zahraničí využívat nebo opět nastavit automatickou volbu sítě operátora.
|
Co je to technologie LTE a jak ji mohu používat? |
LTE, neboli Long Term Evolution, je dosud nejrychlejší a nejmodernější technologie pro mobilní internet. Můžete od ní čekat výrazně vyšší rychlost nejen při stahování, ale také při odesílání. Pro použití je třeba vlastnit telefon podporující tuto technologii a vyskytovat se v místech, která jsou již pokryta signálem LTE.
|
Co mám udělat, když se chci připojit k L4G a/nebo 5G? |
Pro připojení je potřeba být pouze v pokrytí sítě LTE/5G a vlastnit mobilní telefon, tablet nebo modem podporující LTE/5G. Všechny SIM karty s VPN Family – Vodafone podporují LTE/5G technologii.
Jak volat přes Wi-Fi a VoLTE? |
Volat přes Wi-Fi a VoLTE může každý zákazník VPN Family, pokud má vhodný telefon a v nastavení povolené všechny potřebné funkce. Nevíte si stále rady? Přečtěte si článek, kde je vše podrobně popsáno zde.
|
|
Kuki TV |
Na kolika zařízeních mohu sledovat Kuki TV? |
V ceně služby Kuki je možnost sledovat obsah na 2 fixních zařízeních (chytrá televize nebo set-top box). K tarifům Kuki máte k dispozici ještě 5 licencí pro mobilní zařízení (PC, tablet, mobilní telefon, notebook).
V případě, že chcete do domácnosti další licenci pro fixní zařízení, je třeba zakoupit další Kuki TV Licenci (Navíc telka) za měsíční poplatek 89 Kč. Dokoupením další Kuki TV Licence se nezvyšuje počet mobilních zařízení na kterých lze zároveň sledovat televizní obsah (zůstává maximálně 5 zařízení). Maximálně si můžete mít 3 Kuki TV Licence.
|
Mohu si objednat několik samostatných služeb kuki TV? |
Ano, můžete si objednat až tři samostatné služby Kuki TV
|
Co potřebuji, aby mi doma na televizi fungoval set-top-box (dále jen STB)? |
Pro připojení STB Kuki TV doporučujeme pevné připojení k internetu a možnost zapojit STB přes HDMI (pro HD a Full HD kvalitu), AV kabel nebo Scart do vaší nebo i souběžné televize (umožňuje pouze SD kvalit obrazu). STB připojíte do internetu datovým kabelem RJ 45, (nebo i Wi-Fi dle STB) který vám posíláme spolu s STB. Upozorňujeme, že né všechny STB podporuje Wi-Fi připojení. Návod na zapojení STB naleznete zde.
|
Jak zprovoznit Kuki na chytré televizi? |
Kuki je dostupná pro všechny chytré televize Samsung od roku výroby 2013 a novější (operační systém TIZEN) a pro televize, které podporují Android (Sony, Philips a další) a LG Content Store na televizorech s operačním systémem WebOS 4.0 a novějším. Stačí mít připojenou televizi k internetu, vyhledat aplikaci Kuki v Samsung SMART HUB nebo v Google/LG Play a poté ji stáhnout. Kuki tak bude fungovat na vaší televizi i bez set-top boxu.
|
Jakou rychlost internetu potřebuji pro STB? |
Naše doporučená rychlost pro sledování televize v HD až Full HD kvalitě je 5-7 Mbps. Zkrátka nic, co by standardní internetový poskytovatel neuměl nabídnout. Kuki TV dokonce zvládne i menší rychlost stahování 1,5 - 4 Mbps, ale už to může být na úkor kvalita obrazu SD/HD. Zkrátka nic, co by standardní internetový poskytovatel neuměl nabídnout.
|
Je možné využít službu Kuki TV na mobilním zařízení (PC, mobilní telefon, tablet, notebook)? |
Ano, podrobnější informace naleznete zde.
|
Pro jaké mobilní platformy je dostupná aplikace Kuki? |
Aplikace Kuki je dostupná pro tablety a mobilní telefony využívající systém Android 4.2.x a vyšší a iOS 7 a vyšší. Aplikace je dostupná ve stažení v Google Play a v App Store. Více informací naleznete zde.
|
Co je služba Navíc seriály? |
K tarifům Kuki TV dáváme službu "Navíc seriály" zdarma! Funkce Navíc seriály vám umožní sledovat všechny epizody nejoblíbenějších seriálů až 6 měsíců zpětně. Výjimkou jsou seriály skupiny Nova, které jsou dostupné pouze 7 dní zpětně, a to z důvodu licenčních omezení.
|
Dá se Kuki STB ovládat přes tablet nebo telefon? |
Ano, Váš STB můžete ovládat díky aplikaci pro iOS a Android. Mobilní aplikace Kuki, obsahující rovněž funkcionalitu dálkového ovládání STB.
|
Jakým způsobem si mohu vybrat 15 nebo 30 volitelných kanálů? |
Kanály si měníte a vybíráte sami pohodlně z domova v části Aktivované služby "Další služby ". Služby lze měnit pouze 1x měsíčně.
|
Kolik stojí zapůjčení filmu ve videotéce a kdy to budu platit? |
Cena je vždy uvedena přímo u vybraného titulu. Film si zapůjčíte na 48 hodin a video po tuto dobu můžete sledovat neomezeně. Zapůjčení filmu vám bude vyfakturováno po skončení daného měsíce.
|
Jaké programy obsahuje balíček Navíc HBO? |
HBO HD, HBO2 HD, HBO3 HD + aplikaci HBO MAX.
|
Dá se služba Kuki používat přes Scart? |
Ano, ale je zde nutné doplnění redukce JACK/AV, resp. AV/SCART, která není standardní součástí balení Kuki.
|
Mohu si nastavit titulky v STB? |
V sekci Nastav ve Vašem STB lze vybrat preferovanou jazykovou a titulkovou stopu. V případě, že je na jednotlivých kanálech dostupných více titulkových stop, lze u takového pořadu vybírat mezi dostupnými titulkovými a jazykovými stopami.
|
Dá se k STB připojit externí úložné zařízení? |
V tuto chvíli to možné není, tuto možnost připravujeme do budoucna.
|
Mám zničený dálkový ovladač, jak si ho mohu vyměnit? |
Cena nového ovladače je uvedena v platném ceníku Kuki TV. Nový ovladač lze objednat prostřednictvím Zadání požadavku.
|
Mám starší STB (pro DVB-T), co jsem měl ke staré TV, mohu ho použít místo vašeho? |
Bohužel toto není možné. Pro Kuki TV lze použít pouze originální STB dodaný v balení Kuki.
|
Jak velký vliv má sledování televize na rychlost mého internetového připojení? |
Velký. Jestliže budete sledovat televizi v HD kvalitě (datový tok cca 7 Mbit/s) a budete mít tarif s rychlostí například 20 Mbit/s bude vám reálně zbývat na internet cca 13 Mbit/s. Pokud budete využívat televizi v jedné domácnosti na více zařízeních, bude se tento datový tok násobit početem zařízení.
|
Jak dostat internet k set-top-boxu, který je v jiné místnosti než modem? |
Nejlevnější variantou je koupit si síťový kabel LAN - RJ45 konektory o potřebné délce (případně provrtat zdi atd.).
Další možností je využít technologii Powerline (přenos internetu po elektrické síti spolu s elektrickou energií). Sada dvou adaptérů slouží pro rozvod LAN sítě prostřednictvím rozvodů elektrické sítě při zachování přívodu elektrické energie. Adaptéry poskytnou stejně kvalitní přenos dat jako po klasické ethernetové síti. Další výhody: snadná instalace a nízká spotřeba el. energie.
Příklad: TP-Link TL-PA2010 pořídíte od 813 Kč. Adaptérů fungujících na powerline technologii existuje celá řada. Podívejte se například na stránku Heureka.cz, kde mimo jiné najdete recenze adaptérů od ostatních uživatelů.
|
Televize se mi "seká", co mám dělat? |
Tato věc může souviset se současným sledováním televize a prací na internetu. Například stahování z internetu a sledování televize v HD rozlišení může zabrat celou rychlost vašeho připojení. To způsobí zpomalení stahování a zároveň "sekání" televize. Totéž může nastat, pokud sledujete televizi přes STB a v dalších místnostech přes tablet nebo mobil. V prvním kroku doporučujeme odpojit Váš počítač a nechat zapojený jenom STB. Dále je nutné zvolit buď vyšší rychlost internetového připojení, nebo se „omezit“ na práci s jedním zařízením. Občas také dojde k zakolísání či drobnému trhnutí při přepínání videoprofilu, toto je vlastnost a technicky se jí nelze vyhnout.
|
Kuki mi vůbec nefunguje, co s tím? |
První pomoc je vše restartovat (STB, TV). Nesmíte zapomenout také na domácí router, případně napájení antény. Prověřte také připojení kabelů dle návodu zapojení STB. Zároveň zkontrolujte, jestli vám funguje internet i na jiném zařízení. Pokud ani po restartu Kuki nefunguje, zavolejte na 972 111 333, jistě Vám pomůžeme.
|
Má TV Kuki omezení přetáčení reklam na kanálech Primy? |
ANO, od 1. června 2022 jsme v naší Kuki nuceni omezit přetáčení celých reklamních bloků u TV kanálů ze skupiny FTV Prima. Důvodem je nařízení, které FTV Prima vydala pro všechny internetové televize v Česku. Pokud bychom se jím neřídili, byli bychom nuceni všechny kanály Prima vyřadit z nabídky - více
|
Garantujete mi dostupnost služeb na mobilních zařízeních? |
V rámci naší smlouvy garantujeme funkčnost televize při dostatečné kapacitě internetu na STB. Televize v mobilních zařízeních není garantovaná a může se projevit drobná chybovost v aplikacích.
|
Hlavní nabídka |