Úvod >> Zákaznické centrum >> Nejčastější dotazy

VPN Family - často kladené otázky

 Dotazy dle kategorií
 
     



   
FAQ (Frequently Asked Questions)  Aktualizace ze dne 1.11.2024

 
Obecná
Ztratil jsem svůj mobilní telefon, co mám udělat?

V případě ztráty telefonu (SIM karty) kontaktujte pracovníky Zákaznického centra – VPN Family na čísle 972 111 333 a požádejte o blokaci SIM karty. SIM kartu můžete také zablokovat sami na OneNet Samoobsluze. Podmínkou je registrace na "OneNet Samoobsluze" Vodafone https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz/onsc/login Více informací

Výměna (ztráta, poškozená, jiná velikost, nefunkčnost) SIM

Nerychlejším způsobem pro výměnu SIM karty je využití prodejny Vodafone, kde máte možnost zažádat o novou duplicitní SIM kartu tzv. V2 (korporátní). Následně nahlaste její výrobní číslo (ID) na našem Zákaznickém centru s požadavkem aktivace duplikátu SIM. Více informací

Jak získat přihlašovací údaje na web portál http://family.cdt.cz?

Přihlašovací jméno a heslo obdržíte při samotné registraci do VPN Family prostřednictvím odkazu Nová registrace do VPN Family na úvodní stránce portálu VPN Family – Vodafone.

Co mám dělat při ztrátě přístupového hesla na web stránky VPN Family?

Na úvodní přihlašovací stránce portálu VPN Family klikněte na políčko „Zapomněl jsem heslo“. Automaticky vám bude zasláno nové, na e-mailovou adresu uvedenou v registračních údajích. S každým požadavkem na vygenerování hesla je původní zrušeno a platí jen to poslední.

Bude každé číslo v rámci této Služby navázáno na samostatnou Smlouvu?

Ke každému převedenému číslu do programu VPN Family, je vygenerována jedna smlouva v elektronické podobě. Více informací

Kolik rodinných příslušníků mohu celkem přihlásit do programu, tedy navázat na sebe – jako na zaměstnance?

Do služby VPN Family v síti Vodafone si můžete objednat celkově až 12 telefonních čísel (hlasových a datových SIM karet/eSIM). Celkový počet hlasových a datových SIM karet se řídí Rámcovou smlouvou uzavřenou se společností Vodafone.

Pro koho je služba VPN Family určena?

Mobilní hlasové a datové služby pod názvem „VPN Family“ jsou určeny výhradně pro zaměstnance Skupiny ČD, Správa železnic, státní organizace a TSS a jejich rodinné příslušníky jako zaměstnanecký program zaměstnavatele. Více informací

Nabízíte i nějaké cenově zvýhodněné mobilní telefony?

V rámci mimořádných nabídek uvedených na portálu VPN Family – Vodafone v sekcích partnerských e-shopů můžete uskutečnit nákup mobilního telefonu za zvýhodněných podmínek. Více informací

Kde a jak si mohu objednat telefon za zvýhodněnou cenu s minimálním plněním (MP)?

Dotovaný telefon se službou VPN Family nenabízíme. Telefonní přístroj za výhodnějších cenových podmínek si můžete objednat zde na portále v sekci E-Shopy, Více informací

Plánujete ve VPN Family nějaký Zaměstnanecký program (věrnostní program, dárky za získané body atd.), jako je tomu u jiných operátorů?

Program VPN Family je sám o sobě Zaměstnanecký programem. Více informací


Reklamace
Kam se obrátit při nejasnostech v měsíčním vyúčtování, případně s uplatněním reklamace?

Při dotazu k faktuře nebo při reklamaci vyúčtování služeb VPN Family postupujte následovně:
Reklamaci nebo dotaz vždy podejte písemně na portálu v sekci Můj účet v části Zadaní požadavku nebo e-mailem na helpdesk@vpnfamily.cz, případně zašlete poštou na korespondenční adresu Zákaznického centra. Více informací

Jaký je postup v případě nesouhlasu s vyřízením reklamace?

Nesouhlas s vyřízením vaší reklamace můžete zadat na portálu VPN Family v sekci „Můj účet“ - Zadání požadavku, prostřednictvím e-mailu na adresu: helpdesk@vpnfamily.cz, případně zaslat poštou na adresu Zákaznického centra. Důležité je, abyste vždy uvedli důvod vašeho nesouhlasu, popis situace, eventuálně číslo faktury, kterou jste reklamovali.

Co mám dělat v případě poruchy nabízených telefonů z e-shopů?

V případě poruch nebo jiné reklamace zboží zakoupeného v e-shopech (mobilu, HW a ostatních produktů) postupujte dle Reklamačního řádu konkrétního e-shopu, u kterého jste nákup realizoval. Zákaznické centrum VPN Family neřeší a ani nemůže ovlivnit vzniklou reklamaci. Vždy se obracejte na kontakty uvedené v jednotlivých e-shopech a řiďte se podmínkami uvedenými v Reklamačních řádech!

Zpět

Objednávky
Obdržel jsem SIM VPN Family Vodafone a je neaktivní. Kdy bude aktivní? Kdy z ní mohu volat a posílat SMS?

Pokud jste požádal o novou SIM kartu, měla by být aktivní již při převzetí zásilky na poště (Vodafone ji aktivuje do dvou pracovních dnů od odeslání). Více informací

Kolik zaplatím za doručení SIM karet? Platím za každou objednanou SIM kartu zvlášť? Bude každá SIM karta doručena samostatně?

Objednání a doručení nové SIM karty VPN Family – Vodafone je pro vás bezplatné. Každá jednotlivá objednávka SIM karty/karet učiněná v jednom kalendářním dni tvoří jednu zásilku. Více informací

Co je to OKU a k čemu slouží?

Slouží k ověření zákazníka u operátora a musí být od 1. 4. 2020 součástí žádosti o přenos telefonního čísla. OKU uvádí vždy každý operátor k vašemu telefonnímu číslu. S OKU a tel. číslem je možno portovat k novému poskytovateli s jeho souhlasem a potvrzením už do 3 pracovních dnů (za předpokladu, že okamžitě máte novou SIM kartu od nového poskytovatele (problém s doručení SIM karty). Více informací

Je mé telefonní číslo v programu VPN Family Vodafone dále přenositelné pro případ ukončení této služby?

Telefonní číslo, které využíváte v programu VPN Family, můžete vlastnit i po ukončení našeho zaměstnaneckého programu. Více informací

V současné době mám uzavřenou smlouvu s T-Mobile/ O2 na dva roky, mohu přejít k VPN Family?

Smlouva se stávajícím operátorem je pro vás závazná a tudíž musíte počkat na její ukončení, nebo se pokusit o její ukončení dohodou. V případě, že máte platnou smlouvu na dobu určitou u operátora O2 je možné převést telefonní číslo pod VPN Family – O2. Více informací

Je možné přecházet  z dobíjecích karet od Vodafone, T- Mobile nebo O2 k VPN Family?

Ano, je možné převést předplacené karty Vodafone, T- Mobile a O2 na tarifní (paušální) služeb VPN Family Vodafone.
Upozornění: Zbylé kredity od původních operátorů není možné k VPN Family převést ani přeúčtovat.
Více informací

Je  možné přejít z VPN Family O2 k VPN Family Vodafone? Jak mám postupovat?

Na portálu VPN Family O2 zadáte požadavek na převod SIM v sekci Můj účet/Aktivované služby/  Převést SIM do programu VPN Family Vodafone. Zvolíte požadovaný tarif a vyberete doplňkové služby, volbu potvrdíte. Jakmile odsouhlasíte požadavek spolu se smluvními podmínkami, dojde k vygenerování č. smlouvy v elektronické podobě.

Zůstane mi při přechodu od jiného operátora mé současné číslo? (portace čísla)?

Ano, vaše současné telefonní číslo vám zůstane. Přenos čísel od jiného operátora pro využívání služeb VPN Family se řídí standardními mechanismy přenosu čísel mezi mobilními operátory. Nastavení jednotlivých služeb k telefonnímu/datovému číslu proběhne na základě vaší objednávky zadané na portálu VPN Family Vodafone.

Je možné převést telefonní číslo na jiného uživatele VPN Family?

Ano, telefonní číslo lze převádět mezi uživateli VPN Family. Bližší informace naleznete zde

Lze převést tel. číslo mezi VPN Family Vodafone a VPN Family O2?

Ano, máte možnost převádět svá tel. čísla mezi VPN Family Vodafone a VPN Family O2, aniž by, jste museli opustit program VPN Family. Bližší informace o přenosu tel. čísla v rámci VPN Family, tzv. Interní portaci, naleznete v sekci Objednávky.


Služby a ceny
S jakými službami v rámci VPN Family pro mobilní hlasové služby mohu při zřízení počítat?

Pokud neupřesníte/nezměníte nastavení služeb v objednávce sami, základní přednastavení služeb ve VPN Family obsahuje tyto služby Více informací

Kde a jak žádat o změnu nastavení služeb nebo přechod mezi jednotlivými tarify?

Změnu tarifu do 25 dne v měsíci. Nastavení doplňkových služeb si snadno provedete sami přímo na portálu VPN Family v sekci „Můj účet“ - Aktivované služby Více informací

Je možné ve VPN Family měnit nastavené tarify - 7kačka/ Šetřím/ Začínám / Volám / Povídám si ?

Ano, tarif (hlasový i datový) si můžete měnit libovolně dle vašich potřeb. Více informací

Nabízíte nějaké neomezené tarify?

Zákazníkům VPN Family Vodafone nabízíme neomezený hlasový tarif "Povídám si" . Více informací

Mohu volat v rámci neomezeného tarifu na informační linky 1180, 1188 a na tzv. barevné linky začínající na číslo 81 nebo 84?

NE nemůžete.  Více informací

V čem je VPN Family Vodafone výhodnější?

Program VPN Family Vodafone nabízí výhodnější ceny hovorného i datových služeb se zaměřením na širokou cílovou skupinu uživatelů. Zákazník VPNF Vodafone, má zároveň přístup do OneNet samoobsluhy spol. Vodafone.

Je pro mne výhodnější VPN Family Vodafone i když více volám na drážní telefonní čísla?

Volání z čísla využívající službu VPN Family Vodafone na služební mobilní telefon je účtován jako hovor do ostatních sítí dle ceníku. Pro porovnání dosavadních výdajů za využití hlasových služeb, doporučujeme využít tzv. kalkulačku cen, která je k dispozici na portálu VPN Family.

Co je to OneNet Samoobsluha a jak ji mohu využívat?

Zde můžete průběžně sledovat množství provolaných minut, SMS, případně aktuální hodnotu FUP a jiné čerpání služeb podle vašeho nastavení. Podrobné informace o množství a ceně čerpaných služeb naleznete samozřejmě ve vyúčtování služeb - na portálu VPN Family Vodafone.

Při objednávce nové služby VPN Family Vodafone (SIM karty) jsem si zvolil i datový tarif. Bude datový tarif po aktivaci mého nového čísla ihned aktivní?

Ano, vybraný datový tarif bude k dispozici ihned po aktivaci nového čísla. Upozornění: Společnost Vodafone účtuje za aktivní datový tarif vždy plnou výši paušálního poplatku, i když je tarif aktivní pouze část zúčtovacího období.

Kdy se mohu připojit, pokud jsem požádal o jeden z vámi nabízených datových tarifů?

Možnost bezpečného využití datového tarifu v rámci paušálního poplatku nastává po zaslání aktivační SMS zprávy od společnosti Vodafone nebo po doručení potvrzovacího e-mailu od VPN Family. Více informací



Mohu u datových služeb s FUP využít dokupy dat?

ANO, můžete. výhodou dokupů je, že máte zvolenou rezervu dat v záloze, a při jejím nečerpání vám je neúčtujeme. Nastavení dokupů můžete provést kdykoliv v průběhu měsíce (max. 3x). Více informací
S jakými parametry poskytujete datové mobilní služby?

Datové mobilní Služby umožňují připojení 24 hodin denně k internetu jak v mobilu tak i k PC/notebooku a to za pomocí technologií GPRS/EDGE/UMTS//LTE a 5G. Rychlost připojení je negarantovaná a její hodnota je až několik Mbps dle místa aktuálního pobytu. Více informací

Je možné využít Mobilní Internetové Služby VPN Family Vodafone v zahraničí?

Ano, využití této služby je možné, ale upozorňujeme, že cena za tuto službu (datový roaming) v zahraničí bude účtována dle ceníku Vodafone. Více informací

Mám možnost průběžně sledovat počet provolaných minut a zaslaných SMS? Mohu si někde kontrolovat hodnotu čerpání FUP?

Při vaši registraci v "OneNet Samoobsluze" a vytvoření účtu na https://onenetsamoobsluha.vodafone.cz/onsc/login, můžete průběžně sledovat množství provolaných minut, SMS, případně aktuální hodnotu FUP a jiné čerpání služeb podle vašeho nastavení. Více informací

Mám možnost nastavit určitou maximální výši provolané částky (omezení pro děti)? Mohu nastavit maximální výši provolané částky tak, aby po dosažení této částky mohl účastník hovory pouze přijímat?

Na portále VPN Family – Vodafone můžete využít službu "Omezit volání na vybraná čísla". Více informací

Jaká je cena volání do VPN FAMILY z ostatních sítí?

Cena volání je vždy stanovena ceníkem příslušného operátora, a to jako volání do mobilní sítě Vodafone. Více informací

Jak převedu svůj tarif u Vodafone (předplacenou kartu vedenou u Vodafone na své rodné číslo) na tarif VPN Family Vodafone?

Na portálu http://family.cdt.cz vyplňte v sekci Objednávky objednávku služeb. Zvolte „Mám dobíjecí kartu Vodafone a chci přejít do VPN Family“ a doplňte všechny požadované údaje uvedené na webovém formuláři. Více informací

Mám tarif u jiného operátora a využívám službu GSM Banking. Bude možné po přechodu k VPN Family tuto službu i nadále využívat?

Služba GSM Banking je službou vaší banky. Pro zprovoznění je nutné, aby vaše banka nahrála na SIM kartu příslušnou aplikaci pro GSM Banking. SIM karta pro VPN Family službu je dodávána s bankovním PIN a PUK kódem.

Bude mi se službou VPN Family Vodafone fungovat zasílání informačních SMS zpráv na můj mobilní telefon o doručení nového e-mailu do mé soukromé schránky?

Ano, služba SMS Email je dostupná i pro zákazníky našeho programu. Požadavek o aktivaci služby můžete zadat prostřednictvím portálu VPN Family.

Jak je to s odečítáním volných minut při volání z firemního telefonu na číslo VPN Family?

Volání ze služebního telefonu na jakýkoliv neslužební číslo (tzn. i na telefonní čísla VPN Family) se řídí příslušnými interními pokyny dané společnosti (vašeho zaměstnavatele). Více informací

Lze pro VPN Family využít služební mobil? Jak se v tomto případě provede účtování?

Do služebního mobilu – telefonního přístroje, který vám váš zaměstnavatel poskytl jako pracovní nástroj k plnění pracovních úkolů -  je možné vložit SIM kartu na které jsou nastaveny služby VPN Family – Vodafone a využívat tak služeb VPN Family. Více informací

Co mi umožní služba „Volej NONSTOP“ v síti Vodafone? Kde a jak si službu aktivuji?

Služba Vám umožňuje neomezené volání v celé síti Vodafone + 60 volných minut pro volání do pevných sítí v ČR. Více informací

Mohu používat se službou VPN Family Vodafone internetové bankovnictví?

Ano, internetové bankovnictví můžete využívat i se službou VPN Family.


Ukončení služby
Jak mohu vypovědět smlouvu se stávajícím operátorem?

Obraťte se přímo na nového operátora / poskytovatele mobilních služeb a zeptejte se na podmínky a průběh portace. Více informací

Jsem ve VPN Family vázán časovou lhůtou? Hrozí mi nějaké sankce při výpovědi této služby?

Smlouva se sjednává na dobu neurčitou s možností jejího ukončení 30 dnů, které jsou stanoveny v odstavci 5 – Doba plnění a zánik smlouvy ve Všeobecných obchodních podmínkách. Žádné finanční ani jiné sankce za ukončení smlouvy nejsou uplatňovány.

 
Mohu platit fakturu trvalým příkazem z bankovního účtu? Mohu hradit fakturu i po částech?

Hradit fakturu za služby VPN Family trvalým příkazem nepovolujeme! Částky plateb jsou každý měsíc jiné dle voláni. Více informací

Budu mít k dispozici měsíční přehled o provolaných částkách za jednotlivé telefony v rámci VPN Family nebo pouze přehled sumární?

Pravidelné měsíční vyúčtování VPN Family služeb obsahuje sumární "fakturu" - celkové vyúčtování služeb za uzavřené zúčtovací období, "Souhrnný účet" s popisem vyúčtování služeb a poplatků za konkrétní aktivované telefonní číslo a podrobný "Výpis hovorů" za každé telefonní číslo zvlášť Více informací

Je možné informovat rodinné příslušníky o provolaných částkách ve VPN Family?

Ano, vytvořili jsme pro vás aplikaci Rozúčtování, prostřednictvím které můžete odeslat informační e-mail a/nebo SMS o výši fakturace majitelům jednotlivých telefonních čísel. Podmínky a více informací s návodem pro nastavení Rozúčtování naleznete zde.

Jaká je splatnost faktury?

Standardní splatnost faktury je 14 dnů od data vystavení. Přesné datum splatnosti je vždy uvedeno na fakturačním dokladu. Uhrazení faktury potvrzujeme na vámi zadaný e-mail z registračních údajů. Na nedodržení termínu splatnosti faktury budete upozorněni SMS zprávou.

Mám nastavené inkaso pro platby za služby VPN Family O2. Nově jsem si zřídil i služby VPN Family Vodafone. Co musím udělat, abych platil inkasem i za VPN Family Vodafone?

Data, která jste zadal na portále VPN Family O2 v souvislosti s inkasní platbou, jsou automaticky převedena i na portál VPN Family Vodafone.

Budete mne informovat o vystavení faktury a termínu splatnosti faktury?

Ano, o vystavení faktury za uzavřené období informujeme SMS zprávou na váš kontaktní telefon a vámi zadanou e-mailovou adresu. Více informací

Je možné platit fakturu stržením provolané částky z výplaty?

Ne není to možné. Nejpohodlnější způsob úhrady služeb VPN Family je zavedení inkasní platby. Více informací

Můžu platit složenkou?

Ano, pokud jste si tento způsob platby zvolili na portálu VPN Family. Více informací

Co se stane, když zapomenu uhradit fakturu za využité služby u VPN Family?

Pokud se dostanete do prodlení s úhradou částky za využívání služeb VPN Family, obdržíte SMS zprávu s žádostí o kontrolu provedení platby, zejména správnost variabilního symbolu platby. Nebude-li platba uhrazena po tomto upozornění, zasíláme další SMS zprávu a zároveň odesíláme písemnou upomínku – obyčejnou listovní zásilkou. Poslední upomínku před omezením mobilních hlasových a datových služeb z důvodu neuhrazení vyúčtování zasíláme doporučenou poštou. Více informací


Technické
Co mám dělat v případě poruchy zakoupeného telefonu z partnerských e-shopů?

V případě poruch nebo jiné reklamace jakéhokoliv zboží zakoupeného v e-shopech (včetně mobilního přístroje) postupujte dle pravidel Reklamačního řádu konkrétního e-shopu, u kterého jste nákup realizovali. Více informací

Jak garantujete kvalitu sítě. Co když třeba u mé chaty na venkově vypadne teoreticky na týden vysílač BTS a já tam budu bez signálu? Vrátíte mi poměrnou část paušálu?

Za kvalitu pokrytí sítí pro mobilní hlasové a datové služby je odpovědný operátor Vodafone. Poskytovatel VPN Family služby (ČD Telematika) nemá možnost jakkoliv kvalitu sítě bezprostředně ovlivnit.

Při přechodu na službu VPN Family Vodafone u mě došlo k přerušení služby. Jaký to mělo důvod a jak dlouho může tento výpadek trvat?

Tato úprava může trvat od několika minut až po několik hodin v závislosti na množství probíhajících převodů a úprav na ústřednách a samotném technickém řešení operátora. Operátoři ve většině případů přechod realizují v době od 00:00 hod do 06:00 hod. Více informací

Kdo mi obecně poradí ve věci datových záležitostí, internetu, nastavení mých profilů v mobilu, vhodného hardware, a podobně? Kdo mi poradí, jak si mám nastavit datovou službu v mobilu, internet přes modem, různé profily na mobilu?

Postupy pro nastavení zařízení (mobilní telefon, modem, PC, notebook, tablet apod.) najdete v manuálech a uživatelských příručkách dodávaných k uvedenému zařízení. Více informací

Může být nefunkčnost mobilů/přístroje způsobena SIM kartou ?

Pokud je přístroj stále nefunkční, vyzkoušejte SIM kartu v jiném mobilním přístroji. Pokud je SIM karta nefunkční i v jiném mobilu, je potřeba prověřit její technický stav, popřípadě ji vyměnit za novou. O prověření či výměnu SIM karty zažádejte na VPN Family Portále v sekci „Můj účet" v části Zadání požadavku (zvolte typ požadavku: ztráta / krádež výměna SIM) nebo vaši žádost zašlete e-mailem na helpdesk@vpnfamily.cz. Více informací

Bydlím v pohraničí a stává se mi, že volám nebo datuji přes zahraničí a potom platím více! Co s tím?

Jedná-li se o stát v EU (sousední státy s ČR), platíte za voláním i za data stejně při volání do ČR jako doposud. Více informací

Co je to technologie LTE a jak ji mohu používat?

LTE, neboli Long Term Evolution, je dosud nejrychlejší a nejmodernější technologie pro mobilní internet. Více informací

Co mám udělat, když se chci připojit k L4G a/nebo 5G?

Pro připojení je potřeba být pouze v pokrytí sítě LTE/5G a vlastnit mobilní telefon, tablet nebo modem podporující LTE/5G. Všechny SIM karty s VPN Family Vodafone podporují LTE/5G technologii.

Jak volat přes Wi-Fi a VoLTE?

Volat přes Wi-Fi a VoLTE může každý zákazník VPN Family, pokud má vhodný telefon a v nastavení povolené všechny potřebné funkce. Nevíte si stále rady? Přečtěte si článek, kde je vše podrobně popsáno zde.
 
Kuki TV
Na kolika zařízeních mohu sledovat Kuki TV?

V ceně služby Kuki je možnost sledovat obsah na 2 fixních zařízeních (chytrá televize nebo set-top box). K tarifům Kuki máte k dispozici ještě 5 licencí pro mobilní zařízení (PC, tablet, mobilní telefon, notebook). Více informací

Mohu si objednat několik samostatných služeb kuki TV?
Ano, můžete si objednat až tři samostatné služby Kuki TV
 
Co potřebuji, aby mi doma na televizi fungoval set-top-box (dále jen STB)?

Pro připojení STB Kuki TV doporučujeme pevné připojení k internetu a možnost zapojit STB přes HDMI (pro HD a Full HD kvalitu), AV kabel nebo Scart do vaší nebo i souběžné televize (umožňuje pouze SD kvalit obrazu). Více informací

Jak zprovoznit Kuki na chytré televizi?

Kuki je dostupná pro všechny chytré televize Samsung od roku výroby 2013 a novější (operační systém TIZEN) a pro televize, které podporují Android (Sony, Philips a další) a LG Content Store na televizorech s operačním systémem WebOS 4.0 a novějším. Více informací

Jakou rychlost internetu potřebuji pro STB?

Naše doporučená rychlost pro sledování televize v HD až Full HD kvalitě je 5-7 Mbps. Zkrátka nic, co by standardní internetový poskytovatel neuměl nabídnout. Kuki TV dokonce zvládne i menší rychlost stahování 1,5 - 4 Mbps, ale už to může být na úkor kvalita obrazu SD/HD. Zkrátka nic, co by standardní internetový poskytovatel neuměl nabídnout.

Je možné využít službu Kuki TV na mobilním zařízení (PC, mobilní telefon, tablet, notebook)?

Ano, podrobnější informace naleznete zde.

Pro jaké mobilní platformy je dostupná aplikace Kuki?

Aplikace Kuki je dostupná pro tablety a mobilní telefony využívající systém Android 4.2.x a vyšší a iOS 7 a vyšší. Aplikace je dostupná ve stažení v Google Play a v App Store. Více informací naleznete zde.

Co je služba Navíc seriály?

K tarifům Kuki TV dáváme službu "Navíc seriály" zdarma! Funkce Navíc seriály vám umožní sledovat všechny epizody nejoblíbenějších seriálů až 6 měsíců zpětně. Výjimkou jsou seriály skupiny Nova, které jsou dostupné pouze 7 dní zpětně, a to z důvodu licenčních omezení.

Dá se Kuki STB ovládat přes tablet nebo telefon?

Ano, Váš STB můžete ovládat díky aplikaci pro iOS a Android. Mobilní aplikace Kuki, obsahující rovněž funkcionalitu dálkového ovládání STB.

Jakým způsobem si mohu vybrat 15 nebo 30 volitelných kanálů?

Kanály si měníte a vybíráte sami pohodlně z domova v části Aktivované služby "Další služby ". Služby lze měnit pouze 1x měsíčně.

Kolik stojí zapůjčení filmu ve videotéce a kdy to budu platit?

Cena je vždy uvedena přímo u vybraného titulu. Film si zapůjčíte na 48 hodin a video po tuto dobu můžete sledovat neomezeně. Zapůjčení filmu vám bude vyfakturováno po skončení daného měsíce.

Jaké programy obsahuje balíček Navíc HBO?

HBO HD, HBO2 HD, HBO3 HD + aplikaci HBO MAX.

Dá se služba Kuki používat přes Scart?

Ano, ale je zde nutné doplnění redukce JACK/AV, resp. AV/SCART, která není standardní součástí balení Kuki.

Mohu si nastavit titulky v STB?

V sekci Nastav ve Vašem STB lze vybrat preferovanou jazykovou a titulkovou stopu. V případě, že je na jednotlivých kanálech dostupných více titulkových stop, lze u takového pořadu vybírat mezi dostupnými titulkovými a jazykovými stopami.

Dá se k STB připojit externí úložné zařízení?

V tuto chvíli to možné není, tuto možnost připravujeme do budoucna.

Mám zničený dálkový ovladač, jak si ho mohu vyměnit?

Cena nového ovladače je uvedena v platném ceníku Kuki TV. Nový ovladač lze objednat prostřednictvím Zadání požadavku.

Mám starší STB (pro DVB-T), co jsem měl ke staré TV, mohu ho použít místo vašeho?

Bohužel toto není možné. Pro Kuki TV lze použít pouze originální STB dodaný v balení Kuki.

Jak velký vliv má sledování televize na rychlost mého internetového připojení?

Velký. Jestliže budete sledovat televizi v HD kvalitě (datový tok cca 7 Mbit/s) a budete mít tarif s rychlostí například 20 Mbit/s bude vám reálně zbývat na internet cca 13 Mbit/s. Více informací

Jak dostat internet k set-top-boxu, který je v jiné místnosti než modem?

Nejlevnější variantou je koupit si síťový kabel LAN - RJ45 konektory o potřebné délce (případně provrtat zdi atd.). Více informací

Televize se mi "seká", co mám dělat?

Tato věc může souviset se současným sledováním televize a prací na internetu. Více informací

Kuki mi vůbec nefunguje, co s tím?

První pomoc je vše restartovat (STB, TV). Nesmíte zapomenout také na domácí router, případně napájení antény. Více informací

Má TV Kuki omezení přetáčení reklam na kanálech Primy?
ANO, od 1. června 2022 jsme v naší Kuki nuceni omezit přetáčení celých reklamních bloků u TV kanálů ze skupiny FTV Prima. Důvodem je nařízení, které FTV Prima vydala pro všechny internetové televize v Česku. Pokud bychom se jím neřídili, byli bychom nuceni všechny kanály Prima vyřadit z nabídky - více
 
Garantujete mi dostupnost služeb na mobilních zařízeních?

V rámci naší smlouvy garantujeme funkčnost televize při dostatečné kapacitě internetu na STB. Televize v mobilních zařízeních není garantovaná a může se projevit drobná chybovost v aplikacích.

Hlavní nabídka

uložit pdf    vytisknout stránku