Co je Wi-Fi volání a VoLTE a jak spolu fungují?
Wi-Fi volání a VoLTE jsou dvě služby, které se vzájemně doplňují a spolupracují. Pokud máte telefon, který podporuje obě technologie, můžete si vybrat, jak chcete volat. Pokud máte dostatečný signál LTE sítě, můžete volat přes VoLTE. Pokud jste na místě, kde není dobrý signál, ale máte k dispozici Wi-Fi připojení, můžete volat přes Wi-Fi. Pokud se během hovoru pohybujete mezi Wi-Fi a LTE sítí, hovor se automaticky přepne, aniž byste o tom věděli. Takže si můžete užívat plynulé a kvalitní volání bez přerušení.
Co pro VoLTE a volání přes Wi-Fi potřebujete?
- V první řadě je důležité zkontrolovat, zda Váš telefon podporuje tyto funkce. Nejsnazší způsob je zkontrolovat NASTAVENÍ ve svém mobilním telefonu. Jestli v nastavení nic nenaleznete, bohužel Váš telefon tyto funkce nepodporuje.
- Pokud máte v nastavení vše povolené a stále Vám VoLTE a Wi-Fi volání nefunguje, zkontrolujte seznam podporovaných telefonů v mobilní síti VPN Family (Vodafone). Seznam mobilních telefonu, naleznete zde.
- Když máte zkontrolované první dva body a stále Vám funkce nefungují. Bude nutné ověřit povolení těchto služeb u operátora Vodafone.
Aktivace Wi-Fi volání a VoLTE na vašem telefonním čísle.
Nejrychlejším způsobem je "Wi-Fi volání" a "VoLTE" aktivovat přímo v OneNet samoobsluze, aktivaci si můžete provést sami. Po přihlášení do OneNet samoobsluhy, klikněte na Služby - Nastavení služby - Wi-Fi volání a VoLTE - Aktivovat.
Nebo žádost o aktivaci služby můžete poslat také přes Zadání požadavku, e-mailem nebo nám zavolejte na 972 111 333. Aktivace služby Wi-Fi volání a VoLTE je zdarma.
V tento moment už Vám nic nebrání využívat všechny výhody VoLTE a Wi-Fi volání, ať už jste kdekoliv.
U operátora Vodafone popis k VoLTE a Wi-Fi volání.
|